Compania noastra este membru corporativ ANEVAR-UNEAR
Promovam standarde de calitate superioara in evaluare
Oferim solutii optimizate de estimare a valorii
Evaluam proprietati imobiliare cu grad ridicat de complexitate
Detinem competenta si expertiza necesare pentru evaluarea activelor specializate
Pentru siguranta clientilor nostri, am incheiat o polita de asigurare profesionala de 1.000.000 EUR
Formam o echipa de oameni tineri, integri, profesionisti, motivati de o gandire pozitiva si de rezultatele obtinute
Pentru a ramane competitivi, am implementat sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008
Din grija si respect fata de mediu, emitem rapoarte de evaluare din hartie reciclata imprimata pe ambele fete
Pentru discutii detaliate va invitam sa ne vizitati la sediul nostru

Acte evaluare » Acte necesare evaluare pentru impozitare

Pentru a putea realiza o evaluare pentru impozitare (conform GEV 500) avem nevoie de urmatoarele documente (copii):
- act de proprietate;
- releveu cadastral, plan de arhitectura sau schita constructiei;
- carte de identitate sau pasaport pentru contribuabili persoane fizice sau certificat de inregistrare la Registrul Comertului (CUI) pentru persoane juridice.

In cazul unei utilizari mixte a spatiului, in plus, avem nevoie de urmatoarele documente (copii):
- contract de inchiriere sau comodat;
- certificat de inregistrare la Registrul Comertului (CUI) al comodatarului.

Suplimentar, daca exista, se pot solicita urmatoarele documente (copii):
- incheiere de intabulare;
- extras de Carte Funciara;
- autorizatie de construire;
- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.